Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach. Jakie ćwiczenia działają antycellulitowo?

Strona główna » Blog » Ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach. Jakie ćwiczenia działają antycellulitowo?

Ćwiczenia na cellulit mają ogromne znaczenie w walce z tą dolegliwością. Aktywność fizyczna to element, bez którego nie można pozbyć się pomarańczowej skórki. Oczywiście, w większości wypadków sam sport to za mało. Konieczne jest kompleksowe działanie – połączenie ćwiczeń z odpowiednią dietą i stosowaniem kosmetyków. Tylko w taki sposób można skutecznie walczyć z pomarańczową skórką.

Efekty i fazy cellulitu

Efekty nie są widoczne natychmiast. Pozbywanie się cellulitu nie jest łatwe, wymaga nieco czasu i cierpliwości. Pierwsze efekty widoczne są po kilku tygodniach stosowania zarówno ćwiczeń, jak i diety oraz odpowiednich kosmetyków.

Jak zwalczyć cellulit?

Ogromne znaczenie dla efektywności całego procesu ma też to, jak szybko zaczniemy działać. Formowanie się cellulitu można podzielić na trzy fazy. W pierwszej grudki widoczne są tylko, gdy ściśniemy fałd skóry palcami. Tak naprawdę to w tym momencie powinno się podjąć działanie. Drugi etap następuje, gdy nierówności można zauważyć w niektórych pozycjach – np. siedząc na twardym podłożu. W trzeciej fazie cellulit widoczny jest cały czas. To właśnie w tym momencie większość osób decyduje się na podjęcie działań, ale wtedy jest już za późno. Całkowite usunięcie zaawansowanego cellulitu przy pomocy nieinwazyjnych metod nie jest możliwe. Działać należy jak najszybciej!

Ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach – ogólne zasady

W internecie znaleźć można szereg propozycji ćwiczeń, które skomponowane są specjalnie z myślą o cellulicie. Bieganie a cellulit? Faktycznie, warto skupić się na problematycznej partii ciała, ale takie ukierunkowane ćwiczenia można przeplatać z innymi aktywnościami – bieganiem, pływaniem, a nawet tańcem. Najważniejsza jest tu sumienność i regularność. Na aktywność fizyczną poświęcamy co najmniej trzy dni w tygodniu, każdorazowo po 40 minut. Dopiero po 30 minutach intensywnego wysiłku nasze ciało zaczyna spalać tłuszcz. W przypadku walki z cellulitem to właśnie redukcja lipidów ma ogromne znaczenie.

Uwaga!

Połącz Ćwiczenia na cellulit z odpowiednim SERUM. Wejdź na sinial.pl w koszyku wpisz hasło 10RABAT2017 a otrzymasz 10% rabatu na serum antycellulitowe Sinial. Kliknij i sprawdź!

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Cellulit na pośladkach i cellulit na udach – jak się pozbyć? Doskonale sprawdzą się chociażby popularne nożyce. Kładziemy się na macie, ręce wzdłuż tułowia, nogi wyprostowane. Unosimy całe nogi, wraz z udami i wykonujemy nożyce poziome – rozłączamy i łączymy nogi. Po wykonaniu od 10 do 20 powtórzeń (zależnie od naszej formy), odpoczywamy 15 sekund i powtarzamy.

Doskonale sprawdzą się również przysiady na cellulit. Pomogą zlikwidować cellulit na udach. Ćwiczenia trzeba wykonywać w odpowiedni sposób. Chcąc wykonać je prawidłowo, należy stanąć w pozycji wyprostowanej, kolana na linii bioder (nie mają być złączone) i wykonujemy powoli przysiad do wysokości kolan. Podczas dobrze wykonywanego ćwiczenia napięcia nie powinno się czuć w obszarze kolan, ale właśnie w okolicy ud i pośladków.

Niezwykle skutecznie na obszar nóg, ud i pośladków zadziałają wymachy nóg. W pozycji wyprostowanej unosimy jedną nogę do boku i bardzo powoli ją opuszczamy. Wykonujemy 20 powtórzeń i zmieniamy stronę. To doskonały sposób na cellulit na udach.

Jeżeli cellulit wystąpił w obszarze ramion, wykorzystać możemy ciężarki. Zacząć należy od półkilogramowych – zastąpić mogą je butelki wypełnione wodą. Ręce wyciągamy przed siebie, łokcie zginamy pod kątem 90 st., a następnie przenosimy obie ręce do boku i łączymy ponownie. Ćwiczenie wykonujemy przez 30 sekund, następnie przez 10 – 15 sekund odpoczywamy i powtarzamy.

Podsumowanie

Ćwiczenia mają ogromne znaczenie w walce z cellulitem. Charakterystyczne nierówności budowane są przez przerośnięte grudki lipidów, otoczone przez mieszankę wody i toksyn. Aktywność fizyczna umożliwia rozbijanie tłuszczu i przyśpieszenie procesu lipolizy. Pobudzany jest też proces detoksykacji. Chcąc uzyskać zadowalające efekty trzeba łączyć je z lekką, zdrową dietą oraz stosowaniem odpowiedniego kremu antycellulitowego, jak na przykład Sinial.

19 głosów

Komentarze

Gośka - 2018-11-26 22:11:27

UWIELBIAM ĆWICZYĆ. Z pewnością wdrożę wszystkie możliwe ćwiczenia, które pozwolą mi pozbyć się cellulitu. Go akurat nie cierpię. ; ) Do tego jeszcze jakieś masaże, zdrowe odżywiania no i oczywiście Sinial. :D

hanka - 2018-11-24 15:21:44

Nie jestem zbyt chętna do jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Nawet jak mam pójść do sklepu 500 metrów od domu to wolę przejechać ten dystans autem. Ale chyba czas w końcu się za siebie wziąć i trochę się zmusić. Bo przecież to dla mojego dobra... prawda?

gerta - 2018-11-21 21:46:57

Też jestem takiego samego zdania. Ćwiczenia wprawiają wszystko w ruch i dzięki temu krem może się o wiele lepiej wchłaniać. Dzięki temu wszystkie składniki aktywne będą działały lepiej, więc i cellulit szybciej zniknie. :D

ewa - 2018-11-16 16:35:06

Myślę, że ćwiczenia są kluczowe w tym wszystkim, żeby pozbyć się cellulitu. Bo dzięki temu wprawiamy w ruch nasze ciało, przez co jest w stanie przyjąć te wszystkie aktywne składniki, które daje Sinial. :)

Martta - 2018-11-13 07:08:53

Ostatnio własnie oprócz nakładania Siniala zaczęłam także ćwiczyć. Pot się ze mnie leje strumieniami, ale walczę - w końcu uda mi się wygrać z cellulitem. :)

kama - 2018-11-08 19:12:30

Nigdy nie ciągnęło mnie do ćwiczeń. Jednak jestem typem kanapowca - może dlatego pojawił się u mnie cellulit. ;))))) Chyba czas w końcu ruszyć tyłek i zacząć walczyć ze skórką pomarańczową.

Mania21 - 2018-11-03 18:17:49

Wiadomo, że działanie kremu warto wspomóc ćwiczeniami, to będą lepsze i szybsze efekty. U mnie sprawdzają się przysiady i bieganie. Do tego pływam (choć to raczej dodatkowo – dla relaksu). Te wszystkie ćwiczenia w połączeniu z Sinialem dają mi oczekiwane rezultaty, spróbujcie same dziewczyny:)

Małgorzata - 2018-10-29 11:02:29

Jak mieszkacie w wieżowcu, to ja polecam dołączyć jeszcze chodzenie po schodach. Kiedyś mieszkalam na 9. piętrze i nie jeździłam windą, tylko chodziłam po schodach cały czas i cellulitu nie miałam. A odkąd przeprowadziłam się na parter, to nie dość że muszę mniej jeść to jeszcze cellulit wrócił:/ Jestem załamana, ale chyba wypróbuję Sinial, bo widzę, że ma bardzo dobre opinie.

dżessika21 - 2018-10-25 16:53:03

o ćwiczeń na cellulitis jeszcze nie próbowałam. a w sumie te kremy w drogerii to jednak mało dają, więc chyba jednak będzie trzeba coś w końcu robić :/ niespecjalnie mi się chce, ale jeszcze mniej podoba mi się to obrzydlistwo na nogach

Gertttruda87 - 2018-10-23 08:12:21

Bardzo ciekawe ćwiczenia. Z pewnością będę chciała spróbować i zobaczyć, jak to wpłynie na moje samopoczucie, no i, co oczywiste, na mój cellulit. Chciałabym żeby w końcu zniknął. :((

Eryka - 2018-10-19 08:32:39

Myślę, że warto jest ćwiczyć nie tylko żeby pozbyć się cellulitu ale także ogólnie. ja zauważyłam, że ćwicząc zmniejsza mi się cellulit, kiedy zaczęłam biegać i robić ćwiczenia ogólnorozwojowe. Powiem, że byłam mile zaskoczona. No ale żeby mieć naprawdę dobry efekt, to jeszcze potrzebny krem - używałam wtedy Siniala i dieta, ale do tego chyba tylko trzeba zdrowo się odżywiać.

Teresa - 2018-10-18 13:47:40

Szczerze mówiąc nie myślałam o ćwiczeniach jako tako, by pozbyć się cellulitu. Myślałam, że jednak wystarczy jakiś krem i wszystko będzie w porządku. Rzeczywistość okazuje się jednak bardziej brutalna - krem jest nadal potrzebny, a trzeba jeszcze ćwiczyć i inne rzeczy robić. No nic, będzie trzeba zabrać się do roboty.

Opinie o Sinial - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Brak opóźnień, wysyłka realizowana w ciągu 24h.

Poczekaj!
Chcesz rabat 10%?

Jesteśmy pewni, ze nasze produkty są najwyższej jakości i będą odpowiadać Twoim oczekiwaniom. Dlatego też, by zachęcić Cię do wypróbowania naszego produktu, którego jakość gwarantujemy, dajemy Ci rabat 10%.

10RABAT2017

Tak, chcę!